Superlicht autostoeltje
Past perfect in elke rugtas
Makkelijk op te vouwen
Uitgebreid getest

Klantenservice

  • Algemene voorwaarden

  • Verzenden & retourneren

  • Disclaimer

  • Privacy Policy

  • Betaalmethoden

  • FAQ

Vragen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier aan de rechterzijde van deze pagina.

 

Adres
Prinsengracht 436
1017 KE Amsterdam
Noord-Holland
Netherlands

Contact form

* Verplichte velden

Informatie

Bubblebum.nl

Prinsengracht 436
1017 KE
Nederland

De innovatieve zitverhoger!


Veelgestelde vragen

1.1 Wat te doen bij een BubbleBum die lek is?

De BubbleBum is een opblaasbaar zitje. Dit heeft vele voordelen, zoals dat het makkelijk mee te nemen is. 

Helaas kan ook de BubbleBum lek gaan. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat het zitje in aanraking is gekomen met een scherp object. De BubbleBum hoort uiteraard niet lek gaan door normaal gebruik. Mocht dit u wel zijn overkomen dan kan BubbleBum u een passende oplossing bieden, namelijk door de binnenkant van het zitje te vervangen. 

Neem contact op met ons hoofdkantoor via dit email adres: customer@bubblebum.co. Leg in het Engels kort uw situatie voor en stuur een foto van het label met "partID" erbij. 

 

1.2 Is het veilig om een bestelling te plaatsen op de website?

Zeker, iDeal is een betrouwbaar en veilig online betalingssysteem waarmee je aankopen kunt doen via je eigen bank. Betaal je bestelling direct online via de vertrouwde betaalomgeving van jouw bank.

1.3 Is het vereist dat ik een account aanmaak om producten te bestellen?

Nee, het is ook mogelijk om als gast af te rekenen. Echter als u een account aanmaakt worden u gegevens automatisch ingevuld bij een eventuele volgende bestelling.

1.4 Hoe lang duurt het voordat ik een order ontvang?

Wij streven er naar om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Als u op een werkdag voor 15u besteld wordt het dezelfde dag nog verzonden. In de avond ontvangt u dan een tracking code waarmee u uw zending kunt volgen. Deze wordt vrijwel altijd de volgende dag geleverd.

1.5 Ik heb geen bevestigingsmail en/of Track & Trace code ontvangen. Wat nu?

Als u de e-mail(s) niet kunt vinden in uw inbox, raden wij aan om eerst uw spam- of reclamefolder te checken. Kan u de mail nog niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1.6 Ik wil mijn bestelling annuleren, is dit mogelijk?

Indien u uw order wilt annuleren, dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Dit doet u door het contactformulier in te vullen.

1.7 Worden mijn gegevens veilig behandeld?

Ja, al uw gegevens worden veilig behandeld. De gegevens binnen de website worden verstuurd via een SSL-beveiligde omgeving.

1.8 Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Bij Bubblebum kunt u betalen met de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Visa
  • PayPal
  • Bancontact / Mister Cash
  • Mastercard
  • American Express
  • Klarna

1.9 Hoe werkt iDeal?

iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij Abn-Amro, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, SNS Bank of SNS Regio Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

1.10 Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden via DHL. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

1.11 Wat gebeurd er als ik mijn bestelling niet in ontvangst kan nemen?

In de meeste gevallen zal uw bestelling bezorgd worden bij de buren. Zijn uw buren niet thuis dan bestaat er de kans dat het pakketje mee teruggenomen wordt. Onze klantenservice zal dan contact met u opnemen voor een nieuwe bezorgafspraak.

1.12 Hoe kan ik mijn aankoop retourneren en zitten hier kosten aan verbonden?

U kunt uw aankoop tot 14 dagen gratis retourneren. Meer informatie hierover vindt u bij ‘Verzenden en Retourneren’.

1.13 Kan ik mijn aankoop ten allen tijden retourneren of ruilen?

U kunt uw aankoop alleen ruilen mits deze ongeopend of beschadigd is.

1.14 Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Voor alle bij Bubblebum gekochte producten geldt de wettelijke garantietermijn. `

Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen.

1.15 Een product uit mijn online bestelling is beschadigd geleverd, of ik heb niet het juiste product ontvangen. Wat moet ik doen?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Dit doet u door het contactformulier in te vullen.

1.16 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt contact met ons door het contactformulier in te vullen.

U kunt hier ook terecht voor klachten m.b.t. de producten of verzending.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »